Home News Homepage Italian courses at the Language Centre FIRST SEMESTER- A.Y. 22/23

Italian courses at the Language Centre FIRST SEMESTER- A.Y. 22/23

Would you like to improve your Italian?

Application for Italian Language Extensive Courses at the University of Pavia Language Centre – First Semester  A.Y. 2022-23

Enrolments for extensive Italian language courses at the Language Centre are open until 14 September. Students can apply for levels A1, A2, B1 and B2.

Courses will last 50 hours and will start in October 2022.

For further information, please visit the Language Centre website, under the section “Italian courses at the Language Centre” or write to helpdesk.italiancourses@unipv.it.