Home News Homepage Free PAVIA-MILANO bus pass for Artificial Intelligence students

Free PAVIA-MILANO bus pass for Artificial Intelligence students

Are you an Artificial Intelligence student?

The University of Pavia offers you UNIPASS PAVIA-MILANO, a 6-month pass to travel for free on the Pavia-Milan/Milan-Pavia bus line (number 175).

You can request a season ticket for only 1 semester per year, depending on whether you live in Pavia or Milan. The subscription for the first semester (valid from 1 October 2021 to 31 March 2022) is already available, while the subscription for the second semester will be available from March 2022.

How can you get it?

1) Go to Autoguidovie website or Autoguidovie app