Home News Homepage A.Y. 21/22 CENSIS RANKING: 3rd BEST BIG ITALIAN UNIVERSITY, 1ST BEST MEDICINE COURSE

The University of Pavia ranks 3rd among the big Italian Universities in the a.y. 21/22 ranking of the CENSIS Research Institute.
The parameters used for the evaluation of Universities are the following: employability, internationalization, services, communication and digital services, scholarships, structures/students ratio.

The single-cycle degree course in Medicine ranks 1st in Italy.

For more information check CENSIS’s website.